środa, 25 stycznia 2012

Druk na płótnie.

Druk na płótnie wykorzystuję już od co najmniej półtorej roku.Dokładną instrukcję jak sie za to zabrać pokazała Ita z http://jagodowyzagajnik.blogspot.com/ .Jesli potrzebuję umieścić wydruk na materiale o większych gabarytach korzystam z metody pokazanej przez Penelopę z http://penelopia.blogspot.com/.Przy utrwalaniu wydruku z drukarki atramentowej wystarczy przeprasować zadrukowaną tkaninę po lewej stronie dośc gorącym żelazkiem.Natomiast metoda z przenoszeniem wydruku za pomocą acetonu lub rozpuszczalnika Nitro jest skuteczna tylko,jesli mamy wydruk laserowy,lub laserową kserokopie tego wydruku.W tym przypadku wydruk atramentowy niestety do niczego się nie nadaje.
Jakiś czas temu zrobiłam tę książkę kucharską wykorzystując metodę decoupage,wydruku,oraz reliefów.Na początku było to zwykłe pudełko,które pomalowałam,okleiłam i polakierowałam.W środku jest miejsce na koszulki ,w które można wkładać rodzinne przepisy.Przydaje sie młodej gospodyni domowej.



Jeśli kogoś ta metoda ozdabiania zainteresowała,a ma jakieś watpliwości,chetnie ujawnię wszystkie znane mi szczegóły.
Pozdrawiam serdecznie.
Ewa

7 komentarzy:

  1. Hmm.....Ciekawe!!!
    Pozdrawiam cieplutko:-))
    P.S. Skoro korzystasz z wydrukow od 1,5 roku - z cala pewnoscia wiesz wiecej niz ja :-))
    Dzieki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie ozdobiona ksiazka...Ewuniu pierwszy as wyciagniety...czekam na nastepny...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Owszem można stworzyć samemu dobry nadruk, ale co w sytuacji kiedy potrzebne jest więcej materiału z takim nadrukiem? Ja zamawiam go tutaj https://ctnbee.com/pl/druk-na-tkaninach i według mnie produkty oferowane przez tą firmę są świetnej jakości i z czystym sumieniem mogę je wam polecić

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że sama się właśnie ostatnio zastanawiałam nad takim drukiem na płótnie czy przypadkiem to ne będzie fajny materiał reklamowy i promocyjny. Zresztą po przeczytaniu http://biznes-world.pl/jak-materialy-promocyjne-wplywaja-na-wizerunek-marki/ już wiem, że bardzo fajnie on działa na budowanie naszej marki, co jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń