wtorek, 31 stycznia 2012

Jestem bardzo wzruszona.


Dziś jest dla mnie bardzo ważny dzień.
Mój blog otrzymał wyróżnienie od Pelasi http://czarodziejkaiglyinitki.blogspot.com/.Dziękuję bardzo.
Zorientowałam się ,że powinnam wypisać 7 cech,które uważam ,że mnie charakteryzują.
Poczytałam,co inne wyróżnione napisały o sobie i myślę,że jesteśmy bardzo podobne,czyli trochę szalone,romantyczne,wierzące w ludzi i ich dobre intencje.Pracowite,rodzinne,a na dodatek z pasję,której nie zaprzepaszczamy tylko pielęgnujemy i staramy się upiększać świat wokół nas ,na tyle, na ile jest to możliwe.Przeczytałam gdzieś,że trzeba bardzo się starać zachować w sobie dziecko,a gdy ono przypadkiem dorośnie-marzyć,marzyć,marzyć.U mnie się to sprawdza.
Pozwólcie,że reszty dopełnię jutro.Dziś sie cieszę:)
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz