środa, 13 lutego 2013

Kolorowo mi.

Wczoraj miałam pracowity dzień.I bardzo kolorowy."więc chodz,pomaluj mój świat"....-prawie jak w piosence.
Dotarły jedwabne wstążeczki.7 i 4 mm oraz 4mm wstążeczka wiskozowa.Rozłożyłam warsztat farbiarski i hulaj dusza.Przyznam,że jedwabne wstążeczki farbowałam po raz pierwszy więc na każdy kolorek odcinałam po 1,5m.Tak na wszelki wypadek,żeby w razie czego straty nie były przytłaczające.No i za jednym zamachem pofarbowałam trochę jedwabnych niteczek.Generalnie jestem zadowolona:)
A teraz wstążeczki

Wstążeczka wiskozowa "złapała"kolor bardziej intensywnie.
Poćwiczyłam też haft wstążeczkowy i zrealizowałam zamówienie dla mojej siostry.Do zrobionego wcześniej wisiorka dorobiłam bransoletę i jest komplet.
Kwiatki na bransoletce są trochę inne,ale kolorystyka i forma utrzymane ,więc myślę,że jest oki:)
Za oknem prószy śnieg a ja siedzę i oglądam te kolorki i jakoś radośniej wokół mnie ,czego i Wam życzę.
Pozdrawiam.
Ewa

3 komentarze:

  1. Czy możesz zdradzić gdzie kupujesz jedwabne wstążeczki i jak je farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstążeczki kupiłam tu
      http://www.aufildemma.com/
      białe,gotowe do farbowania-7 i 4 mm i4 mm wstążeczkę wiskozową.A używam farbek takich z papugą na opakowaniu,ważne,aby była informacja ,że do jedwabiu.
      Gdyby więcej pytań chętnie odpowiem :)

      Usuń